Saturday, December 9, 2017

アメリカ 5日目 手応えあり。







Early 1950's Cock Fight Print
Cotton Circle Skirt
Sold ありがとうございました。




Early 1940's Monkey Wood Pin



Mid 1950's Bright Gray &
Black-White-Gold
Border Sleeveless
Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



2pc Mid 1950's Black & White-Clear
Beads Purse Set
Sold ありがとうございました。



Mid 1950's White & Black-Gray-
Bright Gray Gradation Border
Dolman Sleeve Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Late 1950's Asian Princess Necklace
by Selro and Selini
Sold ありがとうございました。







Early 1950's Mexican Mask Print
Black Cotton Dress
Sold ありがとうございました。

1 comment: