Friday, December 8, 2017

アメリカ 4日目 勝絶の艦隊。





VIETNAM WAR Late 1960's
Souvenir Jacket
" QUINHON 67 - 68 "
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1950's Black & Collar-Front
Bright Gray & White-Gold
Lope Style Piping Rock'n Roll
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。





1940's U.S.NAVY N-3 Herringbone
Utility Jacket
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1940's U.S.NAVY Change Button
Shawl Collar Denim Jacket
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





Early 1980's STRAY CATS
Official Tour T-Shirts
" STRUTTIN' ACROSS
                       AMERICA 1983 "
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment