Thursday, October 5, 2017

アメリカ 3日目 満月に二匹の虎。





1950's Tiger Fake Fur Lace-Up
Pullover Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Early 1940's JAPAN Made
Female Demon Cuff Links
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。




1950's White & Cloth of White Nep
Deep Blue Hand Stitch Double Cuff
Rock'n Roll Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。



1950's Two-Face Cuff Links
Sold ありがとうございました。




Early 1950's Tiger Pattern
Acetate Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment