Friday, June 9, 2017

アメリカ 4日目 チームレディース。





1950's Sea Shells-Asteroid &
Sea Shells-Asteroid Wicker Purse
Print Black Cotton Circle Skirt





1950's Lavender & White-Yellow
Border & Red-Blue-Green Stitch
Border Short Length Cotton
Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1950's Black & White-Black Border
Boat Neck Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1950's Nautical Print Dolman Sleeve
Sailor Style Lady's Cotton Jacket
Sold ありがとうございました。





1950's Pink & White Dots
Cotton Shorts
Sold ありがとうございました。





1950's Black & Bright Yellow
Two-Tone Rock'n Roll Cotton
Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。









1950's Black & White Piping
Cotton One-Piece Dress
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment