Friday, December 9, 2016

アメリカ 4日目 穏やかな風に乗り。









1950's Dark Gray & White Fleck Nep &
Front Pleats & Dark Gray Hand Stitch
Hollywood Jacket
Sold ありがとうございました。





1950's Beige & Cloth of White
Border Nep Silky Looks Beige
Hand Stitch Cotton Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1950's Black & Front White Acrylic
Mesh Panel Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。





1950's Black & White Fleck Nep
Rock'n Roll Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。




1950's Leather Sole White Buckskin
Slip-on Shoes
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment