Wednesday, June 29, 2016

新着 其の拾。


5pc 1950's Healthknit Argyle
Cotton Socks
( Dead Stock )
5pc Sold Out ありがとうございました。

2pc Navy Blue x Bright Gray-Sky Blue
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。

Red x Black-Gray
Sold ありがとうございました。

Gray x Black-Red
Sold ありがとうございました。

Olive x Yellow-Dark Olive
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment