Saturday, August 8, 2015

アメリカ 5日目 順風な縁の下。




1950's Dark Navy Blue &
White Chain Decoration
Rayon One-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's Rectangle Wicker Purse
Sold ありがとうございました。




1950's Front Lace-Up Sail Cloth
Capri Pants
Sold ありがとうございました。



Late 1950's Off White & Caramel &
Mocha Brown Triple Color One-Strap
Wedge Sole Sandals
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。






Late 1950's Neck Black V-Zone &
Black & White Striped Knit Dress
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment