Tuesday, April 14, 2015

アメリカ 8日目 此度のご縁と共に。

1950's JAPAN Made Ceramic Female Demon
Salt & Pepper
Sold ありがとうございました。

3pc 1960's JAPAN Made Fluorescence
Skull Key Holders
( Dead Stock )
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。

3pc Sold Out ありがとうございました。

3pc 1960's JAPAN Made Female Demon
Key Holder & Netsukes
( Dead Stock )
2pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。

3pc Sold Out ありがとうございました。


1950's JAPAN Made Ceramic Skull Ashtray
Sold ありがとうございました。

9pc 1960's JAPAN Made Female Demon
Key Holders
( Dead Stock )
2pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
2pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。

9pc Sold Out ありがとうございました。


1950's JAPAN Made Ceramic Skull Ashtray
Sold ありがとうございました。

1950's JAPAN Made Devil Ashtray
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

左 1950's Pirate Charm
右 1950's JAPAN Made Devil Charm
右 Sold ありがとうございました。
左 Sold ありがとうございました。

9pc 1960's JAPAN Made Tow-Tone Face
Female Demon Key Holders
( Dead Stock )
1pc Sold ありがとうございました。
2pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
2pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。

9pc Sold Out ありがとうございました。

1960's JAPAN Made Ceramic
Skull on Book Bank
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


9pc 1960's JAPAN Made Female Demon
Netsukes
( Dead Stock )
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
2pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
2pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment