Saturday, April 11, 2015

アメリカ 5日目 一歩ずつ前へ。 其の弐。





Early 1950's JAPAN Made
Red Straw Type Mesh on
Bamboo Drawstring Purse
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Mid 1950's Jantzen White &
Red-Pink-Black Border
Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。






Late 1930's Navy Blue &
Red-White Border Line
Marine Wide Pants
Sold ありがとうございました。

2pc Mid 1950's
Glitter Earrings
手前 Sold ありがとうございました。
奥 Sold ありがとうございました。

Early 1950's Two-Face
Earrings
Sold ありがとうございました。

3pc Mid 1950's Black
Rhinestone Earrings
奥 Sold ありがとうございました。




Mid 1950's Straw with Flower
Wedge Sole Sandals
( Dead Stock )

No comments:

Post a Comment