Thursday, April 9, 2015

アメリカ 3日目 一歩ずつ前へ。 其の壱。




1950's Chocolate Brown & White Big Fleck Nep
Rayon One-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1940's Bakelite Domino's 
Bracelet
Sold ありがとうございました。




1950's Black Purse
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's Black & Flower Emboss
Lady's Wallet
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Late 1950's CAMPUS White &
Front White-Red Panel
Boys Size Boat Neck
T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。




Early 1950's Black & Silver 
Two-Tone with Silver 
Beads-Maple Leaf 
Drawstring Purse
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment