Tuesday, August 12, 2014

アメリカ 8日目 帰国を前に。

1950's JAPAN Made Ceramic Skull Ashtray
Sold ありがとうございました。

1950's JAPAN Made Ceramic Skull
Salt & Pepper
Sold ありがとうございました。

1950's JAPAN Made Skull Ceramic Skull Ashtray
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's JAPAN Made Ceramic Skull Mug
" Black Paint "
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's JAPAN Made Ceramic Skull x Bones
Nodder Mug
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's JAPAN Made Ceramic Skull Ashtray
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                           

No comments:

Post a Comment