Saturday, August 9, 2014

アメリカ 5日目 騎士団を。




1950's MAC MURRAY Red & White Fleck Nep &
Shoulder White Fake Leather Pharaoh Coat
Sold ありがとうございました。




1950's Orange & Black-White Atomic Spider Web Design
Cotton Shirts ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's PENNEY'S Gray & Black Stitch Style
Gradation Stripe Pharaoh Coat
Sold ありがとうございました。



1950's Orange & White-Black Atomic Design
Cotton Shirts
Sold ありがとうございました。



1950's MAC MURRAY Black & White Fleck Nep
Pharaoh Coat
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment