Friday, May 17, 2013

新入荷 其の捌。


Late 1960's Sears White &
Brown-Yellow Border
Boys Size T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                                  


3pc 1970's RUSSELL Black
Youth Size T-Shirts
( Dead Stock )
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。

3pc Sold Out ありがとうございました。
                           

No comments:

Post a Comment