Monday, December 10, 2012

アメリカ 7日目 日本へ。


1950's Burgundy & Reverse Side of Collar-Pocket Zebla
Corduroy Jacket
Sold ありがとうございました。
                      
Late 1950's Black & Front Black Fuzzy Panel Wool Knit Shirts
Sold ありがとうございました。

Late 1950's Black & Front Black Fuzzy Panel Wool Knit Shirts
Sold ありがとうございました。

1950's Dark Brown & White Big Fleck Nep Wool Shirts
Sold ありがとうございました。
           
1950's Windsor Blue & White Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。
                   

No comments:

Post a Comment