Saturday, December 8, 2012

アメリカ 5日目 経験値というコンパス。

1950's Black & Native Design Print Corduroy Shirts ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                                  
1960's MIGHTY-MAC Olive Shawl Collar Corduroy Jacket
Sold ありがとうございました。

1950's Red & Pocket White Piping & Lunch Design Embroidered
Cotton Western Shirts ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                          
1950's White & Pocket Black Piping & Lunch Design Embroidered
Cotton Western Shirts ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                        
Late 1950's Front Cow Fake Fur Knit Vest ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's GUIDE MASTER Two-Star Horsehide Leather Jacket
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。                                               

No comments:

Post a Comment