Monday, July 2, 2012

アメリカ 初日 拘りある色のいざない

1950's Black & Breast Changes White & Silver Lame Rock'n Roll
Rayon Shirts (Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

1950's Black & Collar-Pocket-Front White Mexican Style Embroidered
& Front Concealment Button Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

1950's PILGRIM Black & Mint Green-Orange Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。

Late 1950's Black & Front Bright Gray-Gray Line Panel Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

1950's Bright Ivory & Black Two-Tone Italian Collar Dolman Sleeve
Rock'n Roll Pullover Rayon Shirts (Dead Stock)
Sold ありがとうございました。
                                                      

No comments:

Post a Comment