Wednesday, February 8, 2012

アメリカ 初日 少しばかり遠くへ

1950's PENNEY'S Black & White Nep Pharaou Coat
Sold ありがとうございました。

1950's Navy Blue & White Line & White Hand Stitch
Two-Tone Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

1950's Nude Lady Print Necktie (Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

1950's Masonic Tiepin & Cuff Links Set (Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

1950's Black & White Collar-Pocket Elcamino Style Embroidery
Asetate Rayon Western Shirts
Sold ありがとうございました。
                             

No comments:

Post a Comment