Monday, February 13, 2012

アメリカ 9日目 日本へ

1950's Baymasters Car Club Jacket 
Palo - Alto
Sold ありがとうございました。

1950's Mint Blue & White-Black
Border &Textile of Leaf Design
Cable Summer Knit
( Dead Stock )
 Sold ありがとうございました。

Late 1950's Black & White
Block Check Concealment
Button Cotton Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's CARIFORNIAN Beige
Pharaoh Coat
Sold ありがとうございました。                          

1983 JERRY LEE LEWIS TOUR T-Shirts
" THE KILLER IN CONCERT "
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment