Wednesday, February 8, 2012

アメリカ 2日目 ベイエリアにて

1950's Pink & Collar-Sleeve
Black Border Line Rock'n Roll
Cotton Knit Polo Shirts
Sold ありがとうございました。

1950's Mocha Brown & Yellow-
Dark Brown-White Border
Cable Summer Knit
( Dead Stock )
 Sold ありがとうございました。

Late 1950's White & Black Stripe
Mesh Type Cotton Knit Polo Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's White & Red-Sky Blue-
Yellow-Black Aztec Design
Cable Summer Knit
( Dead Stock )
 Sold ありがとうございました。

Late 1950's Sportswear Navy Blue
& Red Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。
                              

No comments:

Post a Comment