Monday, February 15, 2010

アメリカ 7日目 任務完了まであと僅か

1950's CALIFORNIAN Gray & Black Stripe Pharaou Coat
Sold ありがとうございました。
                             
1950's Beige & Black-Brown Stripe Pullover Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。
                                                                                           
2pc 1950's Mexican Diablo Rings
2pc Sold Out ありがとうございました。

1950's PENNEY'S Suede Tailored Jacket
Sold ありがとうございました。
                         
1950's Black & Orange Piping Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。



No comments:

Post a Comment